Diensten
Service Management diensten, die je mensen in hun kracht zet en van je klanten ambassadeurs maakt.
Onze Mensgerichte Service Management diensten
“laat je organisatie groeien en zet je mensen in hun kracht”
Service Management optimaliseren met gedragsinzichten
Door de gezamenlijke inzet van onze Service Management en People Performance experts, focussen we ons op het verbeteren van je werkmethoden en het aanmoedigen van resultaatgericht gedrag. In onze benadering staat de persoon centraal. We zijn ervan overtuigd dat blijvende verbeteringen voortkomen uit de betrokkenheid en ontwikkeling van mensen. Door deze mensgerichte aanpak te integreren, zorgen we voor aanhoudend positieve resultaten voor je medewerkers, klanten en uiteindelijk je volledige dienstverlening.
Binnenkort beschikbaar
Nieuw
Interactieve Service- en Gedragsscan
Met onze interactieve Service- en Gedragsscan voorzien we je van inzichten in je werkwijzen, gedrag en klantervaringen.
Binnenkort beschikbaar
Nieuw
Flexibele Service Management expertise
Wij helpen je graag met flexibele, tijdelijke expertise voor functies als Procesmanager, IT-manager, Teamleider of Projectleider.
Binnenkort beschikbaar
Nieuw
Grip op je informatiebeveiliging
Wil of moet je voldoen aan Compliancy normen zoals bijvoorbeeld ISO27001, BIO, NEN7510 of Cobit? De ISM-Compliancy Tool helpt je daarbij.
Binnenkort beschikbaar
Nieuw
ISM-Dashboard
Een praktisch ISM Dashboard, waarmee je zelf het stuur in handen hebt voor de benodigde prestatieverbetering van je IT-dienstverlening.
Krijg weer grip op je dienstverlening, je werkwijzen en het Gedrag van je medewerkers en klanten!
Ontdek hoe je kunt groeien en volg een van onze
mensgerichte opleidingen…